Jag lever

Jaha. Då var man här igen. 02:44, senare än vanligt. 
 
Nej, jag är inte vaken för att jag brottas med tankar. Det brukar faktiskt inte vara mitt fall om natten. Har helt enkelt bara läst och läst och läst igenom bloggar, blivit inspirerad av andras vettiga tankar, läsvärda och relaterbara texter. Klassiker nuförtiden att smyga upp för trappan och så tyst som möjligt dra ned rullgardinen medan hjärtat bultar i 110. Känner mig som nån slags brottsling som går och lägger mig såhär sent hela tiden (edit: inte hela tiden). It's a bad habit of mine. Or a good one. Bra med lite paus från plugget som aaaaaldrig tycks ta slut. Edit igen: som aldrig tar slut. Att sömnen lider av det är väl desto värre.
 
Efter all skönläsning vill jag verkligen bara sätta mig och sträckläsa läsa massa böcker. Under några dagar bara. Ingen himla analys och skrivning på det hela, bara avslappning. Präglas av språket i vilken berättelse som helst för att finslipa mitt eget, lol. Just nu borde jag dock sova. Får väl se hur det går, men har ju inte gett det ett försök än. So here goes nothing... Godnatt.
 
PS. Tar tillbaka dedär om att tankar inte slår mig om natten. Uppenbarligen hade jag en del.
 
 
Kommentera inlägget här: