Update

Glömde helt av att blogga igår, sorry för det. Jobb från kl. 17-23 stod som sagt på schemat, men innan dess åkte jag in till stan och träffade Alice. Fixade mig hos henne, sen vi gick runt lite på stan och jag åt sen lunch för att hungra ihjäl på jobbet. Jag försökte även tajma in en uppskjuten fika med Sara och Kajsa men det gick inte igår heller, och jag hade dessutom lyckats göra upp planer på två håll... Hur som helst, idag är vi bortbjudna på en liten fika vid två och efter det blir det ett jobbpass i repris. Imorgon är jag ledig iallafall, sen blir det fyra jobbpass på raken igen. Nice...... Vädret suger iallafall vilket förhindrar alltför stor ångest (förutom att det är ångest med höstväder i juli månad). Menmen, nu måste jag förbereda lite saker. Det kanske kommer lite fler blogginlägg idag, men eftersom jag har förbrukat allt internet på mobilen för den här månaden kan jag inte lova någonting... Jaja, bisous, bisous.

Mor min kom in med lite nyplockade hallon // Jobbmat :):)
Kommentera inlägget här: