Bra dygnsrytm

Godmorgon... Typ. Okej, inte riktigt. Godförmiddag, lol. Idag har jag gått upp sent som vanligt då jag totalvänt på dygnet. Vaknade ändå vid lite över tio men gick inte upp förrän lite över tolv... När jag somnade förklarar min otroliga seghet. De senaste nätterna har det blivit helt sjukt sent, till klockslag då vissa säger att det är natt medan andra säger att det är morgon... Det är en dålig vana alltså, men å andra sidan ett sommarlov i ett nötskal.
Just nu kom jag återigen på att jag har en blogg, så detta inlägg blir, liksom alla andra, aningen framtvingat. Dock tar det inte särskilt mycket tid så det är helt okej. På ett eller annat sätt lyckas jag fylla ut ett tomt inlägg med text även om jag egentligen skriver rätt mycket nonsens. Nog om det, senare idag ska jag iväg till stan för en spelkväll/filmkväll/pizzakväll/halvt oklar kväll utan en säker benämning. Härligt folk blir det iallafall så det blir nog toppen!! Innan dess, just nu, tänkte jag spela lite på min kära gitarr, dock skulle jag väl behöva fräscha upp mig och göra mig i ordning inför ikväll... Men jaja. Jag är tidsoptimist och bestämmer mig envist för att jag kommer att hinna med allt jag tänker att jag vill göra, det brukar ju gå så bra :))))
BISOUS /J
 
Bakom kulisserna i Amsterdam bara för att jag inte orkar leta bild och för att denna var en av de senaste i mitt bildgalleri.
Julia Müller-Sandvik:

sv: Tack snälla, det gör mig verkligen glad :)

Jag somnar också alldeles för sent, det är ju så ljust ute att jag har svårt att bli trött ^^ Men jag försöker ändå tvinga upp mig själv i god tid :)

Kommentera inlägget här: