27 juli

Hejhopp, dålig uppdatering idag. Jag har typ inte gjort någonting alls, bara tagit det lugnt. Jag tog en liten cykeltur på eftermiddagen med mor min iallafall, tro det eller ej. Mucho uppfriskande och behövligt med luft och motion, oui oui. Nu under kvällen bestämde jag mig för att kolla Pretty Little Liars igen, dock är jag så pass många avsnitt efter att jag inte orkade kolla om allt. Dessutom har jag inte längre koll på vilket avsnitt jag var på, och till råga på det kommer jag ju inte ihåg något av vad som hände där jag en gång var. Jaja, you guys get the point. Så jag kollar nu säsong 6 för att få en inblick i vad som händer just nu och för att så småningom få reda på vem A är. Jag har för mig att jag läst att det endast blir sex säsonger också, så slutet närmar sig väl förhoppningsvis. Ska kolla ett avsnitt till nu innan jag ska nanna (även om det säkerligen inte kommer hända) så jag säger godnatt med detta inlägg. 
Bisous. /J
 
Bara för att Shay Mitchell är drömsnyggggg.
Kommentera inlägget här: