No title

Var ledig igår och nu väntar fyra jobbpass i rad. När jag tackade ja till dem hade jag verkligen inte fotbollen i åtanke. Jag lyckades ta alla pass de dagar då jag har uppstartsträningar samt en seriematch... Icke bra alltså. Jag skulle verkligen behöva dem träningarna... Och de övriga dagarna är det födelsedagsfiranden hit och dit så jag var egentligen upptagen hela veckan, men de hade jag iallafall i åtanke. Jaja. Jobb från kl. 16-23 väntar ikväll och just nu "laddar jag upp" (lol) med musik i lurarna. Igår var jag iallafall inne hos grannarna på en god grillmiddag. Jag såg fram emot en lugn hemmakväll men det var väldigt trevligt där med god mat, trolleritrick och världens gulligaste lillkille!!! Samt en förvånansvärt mogen 12-åring.

Vår andra granne kom även in med the daily pastries igår så att säga, och detta hände även iförrgår :))) 
Kommentera inlägget här: