21 augusti

Tidig morgon och lång dag. Åkte in till stan tidigt imorse för att guida ettor på skolan... Har ju inte varit där på mer än ett helt år och skolan i sig är stor och vilseledande oavsett om man gått där länge eller inte. Så jag förstod inte riktigt vad jag gjorde som guide, jag hittade inte bättre än de nya eleverna. Menmen, det var lite trevligt iallafall. Hann för en gångs skull inte käka frukost så åt lunch vid hamnen efter den lilla touren. Efter det fick jag åka hem för att rasta hunden och sen dess har jag kollat en dokumentär. Helt okej bra, men åtminstone om mysterier vilket är väldigt intressant. Nu väntar lite utav en mördarhelg som kan sammanfattas följande; fest, jobb, fest, match. Kul blir det nog iallafall! Now I'd better get ready.

Kategori: Allmänt, Diary; Taggar: Göteborg, fest, fotboll, helg, jobb, match, skola;
Kommentera inlägget här: