Långhelg

Dagen inleddes med att jag gick upp lite för sent så att jag som vanligt fick stressa för att hinna med bussen. Dock gick jag i rättan tid för att missa bussen vilket inte direkt var vad jag ville. Men självklart räckte inte detta. Jag hade helt enkelt misstagit tiden då vi började en timme senare än jag trodde. Så helt plötsligt jag var oerhört tidig istället för sen. Jag som skulle kunnat sova längre... Men nu är det långhelg så nu är det väl dags att försöka sova igen alla förlorade timmar. 
 
Idag var det Hvitfeldtskadagen. Det fanns massvis med roliga aktiviteter, bland annat horrokruxjakt!! Det fanns tre olika svårighetsgrader och de alla började med varsin ledtråd om var nästa ledtråd fanns. På varje ledtråd fanns det bokstäver och när man hade samlat alla skulle man gissa vilket ord de eftersökte. Ett ord som var relaterat till Harry Potter. Vi gick verkligen in för det, haha. Vi sprang upp och ner och fram och tillbaka och usch vad jobbigt och lökigt det var. Känner redan träningsvärken komma krypandes, och den kommer inte från matchen igår utan från det här... Men det var otroligt kul, kände mig så ball och löjlig på samma gång, lol. Nu är det bara att hålla tummarna för att vi vinner biobiljetterna :))
 
Fina bilder, jag vet.
Kommentera inlägget här: