Fransk musik PART 2

Del 2 bestående av mer och mindre bra fransk musik (inte bland mina favoriter med andra ord) samt med fula musikvideor... Låter nog lagom lovande, men det är underhållande, I promise.
//
Börjar med den minst fula musikvideon (av dessa fyra). Helt okej låt ändå och inte en fruktansvärd musikvideo, men B om man jämför med andra befintliga.
 
Denna tar nog priset som fulaste musikvideo, men det är Pariskänsla på detta. Folket i denna video representerar även en ganska återkommande stil i Paris, hahaha. Sjukt kul faktiskt. Stekarbrillor, lite lökig frisyr ("swag" med andra ord) också en vattenpipa, elcigg eller vanlig cigg helt enkelt.
 
Sjukt smörig låt, inte särskilt bra enligt mig, menmen. Som sagt också en del av Parisåret. Sångaren är snygg iallafall vilket är ett plus ;))) 
 
Klyschig och ful musikvideo om du frågar mig... Jag har lyssnat en hel del på denna under året, men hade ärligt talat tyckt om den ännu mer om jag inte hade sett denna video och hur gammal sångaren är... Hehehehe.
Kategori: Musik Taggar: Frankrike, music, musik;
Kommentera inlägget här: