Helgen + lite till

Hur går bloggandet annars då? Svar: inte särskilt bra. Ska sova nu, borde ha sovit för längesen dock. Är så himla trött – efter varje powernap på eftermiddagen hamnar jag i djupsömn dirr och blir en zombie när jag vaknar. Då känner jag att jag är redo att gå och lägga mig och sova för natten. But I didn't then and I haven't yet. Hursomhelst, i helgen var jag i Stockholm för en 18-års fest samt reunion. Det var riktigt kul (och konstigt) att träffa så många saknade från Paris! Supergod mat och härligt, nytt folk också – väldigt lyckat, kort sagt. Blev även aningen starstruck över att se Zara Larsson dyka upp på samma fest, lol. 
Dagen därpå blev det shopping och lite stadsvandring i ett regnigt Stockholm, men det var trevligt ändå. Vill även tacka Annas bonusmamma som vi fick bo hos, det var superb! Tågresan hem blev otroligt lång pga förseningar (i sin tur pga översvämningar) så jag kom till Göteborg C cirka 03:45. Skulle egentligen ha kommit fram 23:30 liksom... Nice. Ni som följer min pinsta har bevittnat det live. Eller ja, morgonen efter eftersom alla sov vilket var förståeligt då det var en helt vanlig skoldag... Nu i veckan har skolan rullat på som vanligt – tidiga morgnar och sena dagar fyra av fem dagar i veckan såvida inte nån lektion blir inställd. Lite fotboll har det också blivit och usch vad jag känner att konditionen sviker. Hemskt. Menmen, what to do? Vet inte riktigt vad jag ville med det här inlägget egentligen, lite uppdatering bara. Kände även att jag var tvungen att uppdatera med nåt nu när läsarantalet ökade enormt efter länkning på Facebook. Men nu orkar jag inte skriva mer (eller jag vill rättare sagt bara lägga mig och sova just nu) så jag säger godnatt!

Kategori: Allmänt, Diary; Taggar: 18, Paris, Stockholm, fashion, fest, huvudstaden, mode, outfit, resa, resor, reunion;
Kommentera inlägget här: