Livets konsert

Kodalines konsert var igår, och jag kan inte säga annat än att den var fantastisk. När 95% av deras låtar är mina absoluta favoriter är oddsen att konserten är dålig otroligt låga. Och wow säger jag bara. De sjöng fler låtar än väntat, och så många bra från deras nya samt första album. "Love like this" (bild 5) var rent lyckorus... Så himla bra låt att ha på en konsert!! Och den efterlängtade avslutningen med "All I want"... Åhhh, magic!!!

När vi stod i kön innan insläppet kom de även ut på GATAN och uppträdde en låt akustiskt. Åh. Jag vill bara uppleva kvällen om och om och om igen.

Avslutar med ett utdrag ur deras låt "Big Bad World" som beskriver min och Annas resa hit till Paris (deep, lol). Kanske har skrivit detta förut förresten, jag får en liten déjà vu här i skrivande stund... 

"We go out on our own, it's a big bad world outside.
Carrying our dreams and all that they mean, trying to make it all worthwhile...

We go out on our own, it's a big bad world outside. 
Carrying our dreams and all that they mean, trying to make it all feel right."

Kommentera inlägget här: