SVENSK SOMMAR

Precis som den ska vara. Dagen började bra, jag gick upp ganska tidigt för att komma till Hovås i god tid. Väl där mötte jag upp HL som var wifey och hade gjort pestopastasallad. Vi hämtade lite mat och andra diverse förnödenheter innan vi cyklade ned till Hovåsbadet i God knows how many grader celsius. Där blev det sol, bad i det älskade HAVET, god lunch, melon och kakor... Svensk sommar när den är som bäst helt enkelt!! 

Kvällens planer var att äta på HRC med Lundgren, men under dagen blev jag inringd för att jobba istället. Tänkte fel med tiden så jag fick stressa från havet till jobbet, men det var helt underbart ändå trots att jag mer än gärna hade stannat längre. Hursomhelst, jobbpasset var det jobbigaste på länge. Så mycket folk och så många bokningar, för lite bestick och hej och hå!! Just nu har jag såå ont i mina axlar och min nacke samt träningsvärk lite överallt, menmen. Imorgon får jag vila lite iallafall och jag blir verkligen fit for fight!

Kommentera inlägget här: