9 juli

Och det är onsdag. Inte för att jag håller koll på veckodagarna och allt sånt där när det är sommarlov, jag var såklart tvungen att kolla i den digitala kalendern på min kära dator för att ta reda på både datum och veckodag. However, idag vaknade jag hyfsat "sent" för att ett antal timmar senare åka in till stan. Väl där mötte jag upp Ido, en (nu så uttjatad fras) "Parisian brit", då han är på semester här. Det kändes himla konstigt att träffa honom här i Sverige när han är någon jag förknippar med Paris... Men det var trevligt i vilket fall som helst. Vi lunchade, gick runt lite vid Trädgårdsföreningen, besökte palmhuset och flydde skyfallet för en fika. (Vi lyckades inte riktigt fly undan det så vi blev dyngblöta ändå). Mmmm, intressant... Hursomhelst, efter det åkte jag hem och tog en powernap för att sedan träffa Isabell. Vi försökte planera en framtida resa tillsammans vilket gick väldigt bra om vi har boende. Destination får ni isåfall veta en annan gång, men vi ska långt bort om allt går vägen!

Detta var den enda bilden jag tog så ni får stå ut.
Kommentera inlägget här: