Montmartre

Det blev Montmartre på franskalektionen denna eftermiddag på grund av ett litet skolarbete då vi i grupper ska presentera olika kvarter i Paris. Som pricken över i:et blev det en otroligt god Chocolat chaud på det.

För övrigt har jag halvpluggat idag. Är så slö nu för tiden... Är sällan produktiv gällande skolan alltså... Jag halvpluggar alltid, men känner verkligen att det är dags att ta tag i allt nuuuu. Hade träning idag men hoppade den för att hinna plugga lite mer, plus att jag var trött och det är svinkallt ute. Så jag och Anna tog en löprunda istället, och för första gången (typ) märkte jag av hur min kondition verkligen förbättrats!!! (Eller så är det bara mindre jobbigt att inte springa ensam samt att springa nya vägar istället för att springa fler varv runt en damm. Vad vet jag?)

Kommentera inlägget här: