Sol och finbesök

Idag har det varit cirka 17°C utomhus, och ännu varmare i solen. Har försökt jobbat på brännan rejält, framförallt under håltimmarna. Efter skolan åkte jag till Strasbourg Saint-Denis för att träffa mina kusiner som är här på semester samt för att hälsa på! Det var väldigt trevligt, bortsett från en hel del äckliga människor som stannade upp och började prata med en... Nej, fy. Jag blir verkligen illa till mods då, man känner sig liksom utsatt, äcklad och lite som ett objekt. Menmen, solen sken och jag undvek alla creeps genom att gå in på KFC.

Nu ska jag hursomhelst sova, jag har nämligen matteprov imorgon... Usch. Jag borde, och skulle, egentligen ha gått och lagt mig för en timme sedan, men det gick ju uppenbarligen inte bra... Ugh, måste ju duscha imorgon bitti också. Grät, grät, gräääät.

Kommentera inlägget här: