Full rulle

Jag vet inte hur många gånger jag använt den rubriken, men jag tycker den klingar fint så den får pryda min blogg igen. Det är full rulle med skola, fotboll och fritid. Eller ja, under veckan är fotbollen min fritid... Annars har jag plugg. Jag hann iallafall gå på alla träningar denna veckan då i princip alla prov, redovisningar och läxförhör hamnat under vecka 50... Dock dyker småläxor upp hela tiden. Hursomhelst, har inte bloggat på ett tag och detta är anledningen. Idag har jag iallafall shoppat då det är "black friday"! Såg dock inte så mycket av det här i Paris, men vi orkade inte gå till såå många affärer heller. Hittade en klänning som jag kan ha på nyår och andra festligheter så jag är mucho nöjd :)) Efter det hämtade jag äntligen mitt PSG-ställ som jag saknade tidigare.

Torsdagens chocolat chaud. Liten och dyr, men god.
Kommentera inlägget här: