LYCKA

Jag är fri!!! Hade mitt sista naturkunskapsprov någonsin idag, om jag nu inte väljer något naturinriktat ämne senare i livet, men jag har ganska svårt att tro det. Det bästa av allt var dock att jag nu är klar med alla inlämningar och prov. Jag kan nog inte vara lyckligare. Fick reda på mitt engelskabetyg idag också, så nu har jag fått mitt slutbetyg i engelska och franska. Jag vet även ungefär vad jag får i samhällskunskap då det står och väger mellan två betyg. Just nu svävar jag på moln medan jag typ längtar tills jag får reda på mina andra betyg, lol. Men innan dess väntar lite roliga grejer. Imorgon ska jag bland annat på värdfamiljsintervju tillsammans med tre av mina blivande klasskamrater som då också är från Göteborg!! Spännandeeee. Anna, Ida och Johanna kommer hit på eftermiddagen och sover över också.
 
På fredag fyller Jenniiiiiiie år! Vi ska fiska och grilla och massa sånt mysiiiiigt. Då ska jag förhoppningsvis inte lyckas få en dragkrok att fastna i mitt finger, det gör rätt ont asså, även fast paniken är värre än smärtan. På lördag kväll ska jag jobba. Supernervig eftersom det var två år sedan jag praktiserade där... Vi får väl se hur det går, kul ska det iallafall bli! Ska försöka få sommarjobb där också (är så fruktansvärt sent ute), annars blir jag ruinerad långt innan september...
Nu ska jag se någon film. Förhoppningvis finns Divergent med bra kvalité att se någonstans. Inte läst det minsta lilla om filmen men den ska tydligen vara bra. 
 
Bild i repris. Behövde en sån där genuint glad bild till detta inlägg.
Kommentera inlägget här: