20140730

Idag har jag jobbat, precis som alla andra dagar (känns det som). Jobbet är ju ganska chill egentligen, men man blir så sjukt trött av minsta lilla handling... Jobbar med sju andra; fyra tjejer inklusive mig samt fyra killar, allt från 96:or till 99:or. Det är trevligt folk vilket är braoo iallafall. Känner att jag fullkomligt kastar bort mina lediga dagar, vilket jag ju faktiskt gör, genom att jobba så "mycket". När feriejobbet är slut ska jag ju nästan iväg, och det är en hel del förberedelser innan dess. Så samtidigt som jag bara vill bli klar med jobbet vill jag inte att tiden ska gå, även fast jag på samma gång vill iväg nuuuu. Knepigt alltså. Jaja, babblar på om allt och ingenting. Tänkte kolla några avsnitt på How I met your mother nu.

Lite av daaaaaagens.

Och gårdagens minus mina fina glittriga skor (vilket var väldigt viktigt att skriva till).

När jag kommer hem från jobbet är jag alltid sjukt trött och hungrig. Är för lat för att ta fram smör och bre mackor, så det slutar med att jag äter något onyttigt utan att bli riktigt mätt, FYI.
Kommentera inlägget här: