Helgen

Spenderade fredagen och halva lördagen hos Anna i Kinna. Det var mycket trevligt! På kvällen köpte vi bland annat med oss massa gottigt, såg på Orphan, blev frustrerade istället för skrämda (iallafall jag) för att sedan gå ut en stund. Morgonen därpå gjorde vi en otroligt god frukost. Frukt, chokladfondue och smoothie, samt två mackor för min del. Att sitta ute i solen och mumsa i sig det var inte helt fel!! Sen utforskade jag Kinna, hiho. Det var marknad så vi gick och kollade lite där för att sedan gå ner till deras sjö innan jag tog bussen tillbaka till centralen.

Där mötte jag upp Alice, så åkte vi hem till mig för att laga middag och snacka. På kvällen gick vi på bio, "the other woman". Den var bra, skrattade ett flertal gånger. Dock väääldigt överdriven i vissa scener... Kom inte hem förrän efter tolv då jag preciiis missade min buss hem så att jag fick vänta i en halvtimme. Och centralen är inte direkt det mysigaste stället att sitta och vänta på, lol. 

Idaaaag har jag försökt plugga och sola samtidigt vilket har gått sådär... Nu pluggar jag utan att sola vilket skulle gått bättre om jag inte satt och skrev en roman till inlägg. Jag tror jag har mitt svenska NP imorgon, den muntliga delen, och mitt tal suger. Kan det inte heller vilket inte gör det bättre. Ugh, vill bara skriva om det.



Kommentera inlägget här: